Thursday, December 25, 2008

Intilnire de gradul III - din nou

Azi am vazut "The day the earth stood still"...



Mult zgomot pentru nimic. Daca eshti vreun nerd shi eshti mort dupa "Star Trek" (care urmeaza sa fie lansat in cinematografe), "Star Wars" (cu multele variante de desene animate care urmeaza sa umple spatziile ramase libere) sau "Close Encounters of the Third Kind" - "Intilnire de gradul III", normal ca vei sta cu respiratzia taiata pina la final cind Keanu Reeves, Klaatu in film, se razgindeshte shi crutza soarta omenirii condamnata la disparitzie pentru a salva planeta Pamint. Insa pelicula are multe scaderi in ce priveshte decorurile, efectele speciale shi chiar scenariul, dealtfel un remake dupa originalul aparut in 1951. Gretzos faptul ca Will Smith a ajuns sa ishi impinga copilul in fatza, Jaden Smith, pentru a acumula roluri la Hollywood, ca shi cum talentele s-ar fi epuizat brusc la usha lui Hancock. Keanu Reeves are o fatza inerta (probabil ca regizorul i-a spus ca nu da bine daca ishi incordeaza mushchii faciali), shi presteaza un rol de alien venit in corpul copiat in urma cu vreo 70 de ani. Sarmanul Neo, care ii dobora pe agentzi in Matrix, imbatrinit putzin, a ajuns sa se joace cu razele laser parca ar fi macaroane cu brinza.......O singura stea pentru "The day the earth stood still" shi mila pentru actorii care au aparut in film shi rolurile lor banale.

2 comments:

Anonymous said...

sunt disperata! nepotul meu a fost diagnosticat cu boala kawasaki in urma cu 2 ani. acum are 5 ani. nu am stiut ca e atat de grava .a facut tratament in spital a mers la control periodic.sunt ingrozita! la ce ne putem astepta? Cum sa prevenim complicatiile?Nu avem informatii despre aceasta boala . ce sa facem ?! ne poate ajuta cineva?

jocker12 said...

pentru ioana - tzi-am lasat un raspuns atashat postului initzial. Daca te uitzi mai atent, aici este postul despre filmul in care Keanu Reeves face pe extraterestrul shi pentru ca incerc sa tzin blogul asta sub control, am sa te rog sa mergi inapoi la pagina principala shi de acolo sa dai click pe "add a comment" la finalul postului respectiv sau pe patratul galben din dreapta titlului "Scientologie, autism shi tragedie in familia Travolta". Acolo ai sa gaseshti comentariul meu shi te rog spune-mi daca te pot ajuta cu altceva.