Thursday, February 19, 2009

Cel mai mare shobolan din lume


Cind am vazut fotografia de mai sus mi-au revenit in minte povestirile shtiintzifico-fantastice citite in copilarie, in carticele acelea subtzirele....colectzia shtiintzifico-fantastica parca se numea. Imi amintesc ca acolo, intr-una dintre broshuri, oamenii erau atacatzi de shobolani uriashi care bausera din apa infestata cu chimicale deversate de la un combinat chimic. Ei bine ceea ce vedetzi este un shobolan real de aproape 4 kilograme shi a fost capturat viu in orashul chinezesc Fuzhou aflat pe coasta de sud a Chinei shi numarind 6 milioane de locuitori. Cercetatorii au afirmat ca rozatorul face parte dintr-o specie gigant, denumita "shobolanul de bambus", care este destul de lent in mishcari shi care ishi petrece majoritatea timpului sub pamint consumind diverse radacini de plante acvatice.

p.s. Am fost la un pas de a intitula postul "Politician roman capturat in China", dar m-am abtzinut in ultimul moment....or maybe not.

No comments: